Android Geliştirmeye Giriş

Etiketler :
Android, herkesin bildiği gibi Google ‘ın başında 80 ‘den fazla firmanın destek verdiği  açık kaynak kodlu bir mobil işletim sistemidir. Bu yazımızda sizlere bu işletim sistemine nasıl uygulama geliştirilir adlı konuya kısa bir giriş yapacağız. Bu video bana ait değildir siteye eğitim amaçlı konulmuştur. Sonraki zamanlarda bir sorun olmaz ise kendi hazırlamış olduğum videolar ile sizlere yardımcı olmaya çalışacağım. Şimdilik bu 54 dakikalık videoyla yetinmeye çalışın :)

Ayrıca bu konu hakkındaki görüşlerinizi yorum olarak paylaşırsanız sevinirim. Android geliştirme hakkında ne tür videolar hazırlamamı istiyorsanız bunu yorum olarak bildirebilirsiniz. Uygulama geliştirme konusunda başarılar.

İnfinity Teknoloji tarafından hazırlanan Android Uygulama Geliştirme eğitim videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

0 yorum: